نوشته شده توسط : نازی

 

فیس براش,فیس براش چرخشی,فیس براش لرزشی

فیس براش

 

پاکسازی عمیق پوست صورت یکی از مهمترین عوامل سلانت و زیبایی آن است که به شیوه‌ها و با با ابزار متنوعی اغنجام می‌شود. فیس براش ابزاری کاربردی و آسان برای پاکسازی عمیق پوست است که در این مقاله به کاربرد و مزایای استفاده از آن، راهنمای خرید فیس براش و نحوه‌ی استفاده صحیح از آن پرداخته‌ایم. در این قسمت از بیتوته همراه ما باشید.

اهمیت پاکسازی پوست

پاکسازی صورت بعنوان حساس ترین ارگان بدن که در معرض انواع آلودگی ها و آب و هوا قرار می‌گیرد یک ضرورت است که همواره باید مورد توجه افراد در سنین مختلف قرار گیرد. پاکسازی پوست خانم‌ها به دلیل استفاده مداوم از مواد آرایشی بسیار حائز اهمیت است. پس از استفاده از لوازم آرایشی و کرم های مختلف پس از مدتی بایستی از روی پوست پاک شوند تا منافذ پوست قدرت تنفس پیدا کنند.

 

باقی ماندن مواد آرایشی و کرم ها بر پوست صورت در دراز مدت با بسته شدن منافذ پوست موجب افتادگی، ایجاد جوش، آکنه و چین و چروک و پیری زودرس می شود. پاکسازی عمیق پوست با شیوه‌های متفاوتی صورت می‌گیرد که یکی از آن‌ها استفاده از فیس براش است.

 

فیس براش چیست؟

براش شستشو صورت و یا فیس براش به عنوان ابزاری محبوب در میان خانم ها در سنین مختلف برای پاکسازی پوست استفاده می شود. لرزش و چرخش این براش‌ها موجب پاکسازی عمیق پوست می‌شود. فیس براش‌ها عمدتا ضد آب و قابل شستشو هستند و می‌توان از آن‌ها در حمام نیز استفاده کرد. برخی از انواع فیس براش ها دارای برس بدن هستند که جایگزین لیف‌های حمام نیز می شوند.

 

کاربرد فیس براش

پاکسازی و شستشوی پوست، مراقبت و زدودن هر نوع آلودگی از پوست، جداسازی سلول های مرده، پاکسازی عمیق برای از بین بردن انواع روغن و چربی های باقی مانده قدیمی و جدید از پیشانی، گونه ها و چانه شستشوی زیر چشم و پلک از مزایای استفاده از فیس براش است. فیس براش با انجام حرکات دورانی موجب افزایش خون رسانی به بافت ها و سلول های پوست صورت شده و موجب شادابی و جوان سازی پوست می شود. 

فیس براش,انواع فیس براش,خرید فیس براش

فیس براش لرزشی

 

مزایای استفاده از دستگاه فیس براش

- شستشوی چند برابر موثرتر ازشستشوی دستی.

- پاکسازی کامل و عمیق پوست

- رهایی از جوش های سرسیاه و زیرپوستی

- افزایش گردش خون در پوست و در نتیجه شادابی و شفافیت آن.

- جذب بهتر کرم ها و محصولات مراقبت پوستی

- جلوگیری از پیری زودرس پوست

- رهایی از جوش های سرسیاه و زیرپوستی و جلوگیری از باز شدن منافذ پوست

- لایه برداری پوست به صورت سطحی و ملایم

- ماساژ ملایم و خونرسانی.

 

نحوه‌ی استفاده از شوینده ها همراه با دستگاه فیس براش

بهتر است قبل از استفاده از دستگاه  آرایش خود را با دستمال مرطوب پاک نمایید، ابتدا صورت خود را خیس نمایید سپس برای از شوینده روزانه مناسب پوست خود به مقدار لازم روی صورت خود بریزید. برای شستشوی هفتگی از اسکراب‌های هفتگی استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید که از اسکراب هفتگی قوی به هیچ وجه روزانه استفاده ننمایید چون باعث خشکی بیش از حد پوست شما خواهد بود.

 

بعد اززدن شوینده ها به صورت، فیس براش خود را روشن کرده کمی براش را خیس کرده و بمدت یک دقیقه عمل شستشو را انجام دهید. دستگاه را به نرمی به شکل دورانی بر روی صورت به حرکت در آورید. زمان شستشوی هر کدام از گونه ها و بینی 20 ثانیه، پیشانی 10 ثانیه، چانه 10 ثانیه می باشد. سپس صورت خود را با اب ترجیحا خنک بشورید.

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/face1-brush-introduction.html



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



کاربرد انواع براش,انواع براش,انواع برس آرایش

کاربرد انواع براش

 

بسیاری از خانم ها از براش‌های آرایشی استفاده میکنن اما اکثر آن‌ها استفاده و کاربرد صحیح هریک از براش های آرایشی رو نمی‌دانند. با بیتوته همراه باشید تا با اشکال مختلف براش یا برس‌های آرایشی و کاربرد آن‌ها آشنا شوید و بتوانید با انتخاب مناسب براش، آرایش حرفه‌ای‌تری داشته باشید.

براش‌های آرایشی

اگر می‌خواهید آرایشی حرفه‌ای داشته باشید، استفاده از ست براش آرایشی یک پیشنهاد ایده آل است. این فرچه‌ها دقت شما را در استفاده از لوازم آرایشی بالا می‌برند و آرایش برروی صورت غیر طبیعی جلوه نخواهد کرد. هر فرچه،از الیاف ودسته تشکیل شده است.

 

الیاف (موهای) فرچه ممکن است مصنوعی یا طبیعی باشد و دستۀآن هم ممکن است چوبی یا پلاستیکی باشد.دسته باید محکم به الیاف متصل شده باشد. در یک ست براش آرایشی انواع مختلف از براش‌ها و فرچه‌ها موجود است که هر کدام از آن‌ها برای آرایش قسمتی از چهره مناسب هستند.

 

اگر از فرچه‌های مناسب استفاده کنید می‌توانید آرایشی بدون نقص داشته باشید. از آنجاییکه فرچه‌های آرایشی تنوع بسیار زیادی دارند شما حداقل باید اساسی ترین آنها را داشته باشید تا بتوانید،اصلی ترین کارهای آرایشی را انجام دهید. 

 

کاربرد انواع براش و اشکال مختلف آن

براش پودر

یکی از اصلی‌‌ترین و پرکاربردترین نوع براش است که برای استفاده از انواع محصولات پودری از جمله رژ گونه، پنکیک، فیکساتور و ... کاربردی است. برس پودری با موهای پرپشت، بلند و نرم خود می‌تواند به خوبی این محصولات را روی پوست شما بخواباند. 

 

برس کرم پودر یا فونداسیون

برس مخصوص کرم پودر در مدل‌های مختلف زاویه‌دار، سر تخت، گرد و گنبدی شکل وجود دارد ولی مدل گنبدی شکل برای این منظور بهتر است. این برس را برای پخش کردن کرم پودر و محصولات آرایش مایع یا کرمی روی پوست استفاده کنید تا بهترین پوشش دهی را به شما نشان دهد.

 

براش های بادبزنی

کاربرد انواع براش,انواع براش,نحوه ی استفاده از براش

براش بادبزنی

 

سطح بادبزنی این براش بیشتر برای هایلایت زنی و برجسته سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این نوع قلم می‌توانید برای قسمت‌ها مختلف و کاربردهای دیگر از جمله برطرف کردن حالت پودری به جا مانده از آرایش قسمت‌های مختلف نیز بهره ببرید. براش بادبزنی را برای برجسته سازی و هایلایت رژگونه، نوک بینی، روی قسمت‌های استخوانی و همچنین نوک بینی مورد استفاده قرار دهید.

 

براش خط چشم

براشر خط چشم براشی باریک و با موهای نرم است که به شما کمک میکند تا خط چشمتان را با دقت و ظرافت بیشتری بکشید.

 

براش لب

براش لب برای فرم دهی لب، ترکیب رنگ‌های مختلف رژ روی لب و همچنین ایجاد سایه روشن به منظور برجسته سازی لب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

براش چشم زاویه دار

 

این براش به سبب زاویه‌ای که دارد دقت کار را بالا برده و می‌توان آز آن برای داشتن آرایشی تمیز‌تر و حرفه‌ای تر برای قسمت‌هایی که به دقت بالاتری نیاز دارند  مثل کشیدن خط چشم و یا سایه ابرو بهره برد.

منبع:
https://www.beytoote.com/attire/service-attire/application1-brush-types.html



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

اتو مو,انواع اتو مو,برس حرارتی

اتو موی مناسب موهای شما کدام است؟

 

امروزه اتو مو یا دستگاه صاف کننده مو تبدیل به یک عضو ثابت و اساسی در میان وسایل آرایشی شده است. چه موهای بلندی داشته باشید و چه موهای کوتاه، اتو مو برای لخت کردن و حتی حالت دادن به مو گزینه مناسبی برای شماست. اگر قصد خرید اتو مو دارید و یا به دنبال مدل‌های جدید اتو مو هستید در این قسمت از بیتوته همراه ما باشید.

معرفی مدل‌ها و کاربردهای متفاوت اتو مو

اتو موها از نظر جنس صفحات، سایز و مدل متغیرند. در ادامه به معرفی و بررسی اتو مو پرداخته‌ایم.

 

• اتو موی سرامیکی

صفحه‌های اتو موی سرامیکی حرارت را به طور یکنواخت توزیع کرده و سرعت متعادلی در بالا رفتن دما دارد. این نوع اتو مو گزینه مناسبی برای مو های نازک است. اتو موهای سرامیکی قدیمی‌ترین نوع اتو مو محسوب می‌شود.

 

• اتو موی تیتانیومی

اتو موهای تیتانیومی خیلی زود داغ می‌شوند و بسیار سریع‌تر از اتو موی سرامیکی حرارت را منتقل می‌کنند. در صورتی که اتو موی تیتانیومی را برای مدت طولانی روی مو نگه دارید مو آسیب دیده و به اصطلاح می‌سوزد بنابراین بهتر است این نوع اتو مو روی موهای ظریف و حساس به کار نرود. این اتومو پیشنهاد مناسب برای افرادی با موهای زخیم و فر است.

اتو مو,مدل های جدید اتو مو,بهترین اتو مو

امعرفی و بررسی انواع مختلف اتو مو

 

• اتو موی تورمالینی

تورمالین نوعی سنگ معدنی است که از آن در صفحات بعضی از اتوها استفاده می‌شود. معمولا تورمالین به صورت روکشی روی اتو موهای سرامیکی کشیده می‌شود. این سنگ قابلیت پخش حرارت به طور یکسان در سطح اتو مو دارد بنابراین نسبت به انواع دیگر اتو، موها را صاف‌تر و وز مو را نیز کمتر می‌نماید. علاوه بر این تورمالین ماندگاری حرارت روی اتو مو را بالا می‌برد.

 

 

• برس‌های حرارتی

امروزه انواع جدیدی از اتو مو به نام برس‌های حرارتی وارد بازار شده است. در درون این برس‌ها عنصر حرارتی به کار رفته تا کار برس و حالت دادن یا صاف کردن مو را همزمان انجام دهند و در وقت صرفه جوئی کنند. این برس‌ها در دو نوع برس تخت و استوانه‌ای وجود دارند. که مدل تخت آن برای صاف کردن و نوع استوانه‌ای آن بیشتر برای حالت دهی مو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

متبع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/types-hair-straighteners.html



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()